25 jun 2019

Het nieuwe verkopen: online maar niet minder persoonlijk

Interview met social selling en Linkedin expert Perry van Beek
Perry van Beek was zelf jarenlang actief in de verkoop en commercie bij B2B bedrijven die nationaal en internationaal opereerden. In de afgelopen verdiepte hij zich vooral in Linkedin en meer in het algemeen in het fenomeen 'social selling'. Hij adviseert en spreekt daarover en is auteur van Linkedin Navigator for Dummies.

Interview met Perry van Beek eind oktober of begin november

Eelco Kraefft en Paul Leering van Calabi spreken in de eerste weken van oktober met Perry om hem te interviewen over zijn ervaringen van de laatste tien jaar met social selling in B2B, het gebruik van internet als belangrijk hulpmiddel in de sales. Het interview wordt hier gepubliceerd op calabi.nl.

Heb jij specifieke vragen voor Perry die wij mee kunnen nemen in het interview? Neem contact met ons op via leering[at]calabi.nl of kraefft[at]calabi.nl.

Voor wie?

Onze opdrachtgevers

Calabi heeft in de afgelopen jaren veel B2B bedrijven, in diverse segmenten, geholpen om het gesprek online te versterken.

Daarnaast hebben ze hun reguliere producten- en dienstenpakket uitgebreid met online toepasssingen, waarmee het klantsucces en de omzet is vergroot.

Marketing & sales

Leg vroeg contact en help prospects bij het maken van keuzes.

Product management

Informeer je klanten over mogelijkheden en gebruik van je product.

Klant succes management

Help verschillende soorten klanten om maximaal succesvol te zijn.

Experts & consultants

Digitaliseer je dienstverlening en zet kennis om in concurrentievoordeel.

Channel management

Oefen invloed uit op hoe dealers, agenten en distributeurs verkopen.

Opleidingen

Help klanten of medewerkers blended of online te leren op maat.
Calabi © 2019. Alle rechten voorbehouden.

Calabi
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam
020 68 22 555
info@calabi.nl

1
0