Case AFAS: "Je moet echt interesse hebben in de klant"

AFAS werkt met buyer personae èn profielen 'succesbeheerders'

AFAS doet veel aan content marketing. Maar alles begint bij interesse in de klant. Buyer personae en uitgebreid onderzoek naar welke klanten het meest succesvol zijn zorgen ervoor dat AFAS zich steeds nuttig kan maken met tips, adviezen, inspiratie en resultaten van onderzoek. Het draait in eerste instantie allemaal om de klant. Is die gelukkig en succesvol dan volgt de winst voor AFAS 'vanzelf'.

Lees verder na de afbeeldingCase AFAS:

Interview Rik ten Wolde

Rik ten Wolde is senior manager klantsucces bij AFAS. Hij ontwikkelde met collega's een aanpak gericht op de AFAS 'succesbeheerder'.

Begin november hopen we Rik te spreken en interviewen over zijn 'succesbeheer' aanpak bij AFAS. Het interview wordt hier op Calabi.nl gepubliceerd.

Calabi
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam
020 68 22 555

Calabi © 2024. All rights reserved.
6
1
0