Uniforme behandeling productinformatie

Kwaliteit moet via alle kanalen hetzelfde zijn

Wavin maakt en verkoopt wereldwijd producten voor distributie van drinkwater en gas, beheer van regen- en afvalwater, verwarming en koeling van gebouwen, elektro, telecom en industrie. Michan Katerbarg maakte keuzes om complexiteit te beheersen en kwaliteit te waarborgen.

Michan Katerbarg vertelt in het videointerview dat Wavin centraal koos voor een standaard, de ETIM standaard voor alle productinformatie, waar alle lokale vestigingen mee moeten werken.

Hij noemt in het interview drie belangrijke punten die zorgden dat Wavin dit voor elkaar kreeg.

“We streven naar een uniforme manier van omgaan met productinformatie. Dan heb ik het niet alleen over databeheer, maar ook over de kwaliteit. Als B2B-organisatie moet je kwaliteit via alle kanalen hetzelfde zijn, of het nu gaat om de eigen site, websites van derden of catalogi.”

(ook vindbaar op YouTube op het kanaal van de B2B digital commerce group)

Michan Katerbarg
Michan Katerbarg
Manager Digital & E-Business EMEA
Wavin Group

Calabi
Disketteweg 14
1033 NW Amsterdam
020 68 22 555

Calabi © 2024. All rights reserved.
6
1
0