Hylke Sprangers
CTO
Talpa Network

Hylke Sprangers: radicale verandering bij Talpa

CIO van het jaar 2018 door snelle, succesvolle transformatie
Sprangers werd CIO van het jaar 2018 wegens zijn cruciale rol in de digitale ontwikkeling van zijn bedrijf. De keuze viel op hem omdat hij radicale veranderingen doorvoerde vanuit nieuwe technologische mogelijkheden.
28 nov 2018
Emerce Hoe organiseer je't? Nieuwe technologie Leiderschap
Talpa Network
Lees verder…
Rob Helderman
E-commerce manager
Royal Brinkman

E-commerce voor de professionele teler

Verkopers met affiniteit betrekken en succes uitbouwen
Royal Brinkman is een B2B aanbieder koos er voor te gaan verkopen via een webshop in meer dan 23 landen. Bij zo'n ingrijpende verandering in de verkoop vraag je je af hoe bestaande verkopers daar tegenover stonden.
15 sep 2017
Emerce E-commerce Hoe organiseer je't?
Royal Brinkman
Groothandel
Lees verder…
Sjoerd Sipkema
Technische Unie
Manager B2B e-commerce

Het juiste talent aantrekken

Grote B2B bedrijven bieden breed speelveld voor digitaal talent
Sjoerd Sipkema, bij technische groothandel Technische Unie al vroeg bezig met verkoop via een webshop, vindt dat grote B2B spelers veel te bieden hebben aan digitaal talent.
15 sep 2017
Emerce Nieuwe vakkennis E-commerce
Technische Unie
Groothandel
Lees verder…
Gabor Huszar
Director Digital Commerce & Pricing
Aalberts - Hydronic Flow Control

Eerst perspectief schetsen voor houvast

“waar gaan we naar toe met z’n allen”
Flamco, onderdeel van Aalberts Industries, ontwikkelt en verkoopt onderdelen voor verwarmings-, ventilatie- en airconditioningsinstallaties. Gabor Huszar hielp een visie ontwikkelen en uitdragen, waardoor er houvast was in de organisatie.
15 sep 2017
Emerce Hoe organiseer je't? Leiderschap
Flamco
Lees verder…
 Fred van der Sluijs
Interim Directeur ICT & e-Business
Rensa Family Company

Betrokkenheid C-level èn laag eronder creëren

Alleen diepgaande verandering zorgt dat je gaat overleven
Fred van der Sluijs was bij groothandel Rensa al vroeg bezig met digitale transformatie en heeft er uitgesproken ideeën over. Diepgaande verandering is nodig, als je als C-level niet al bezig bent ben je al geruime tijd kansloos, de laag onder het C-level maakt nu het verschil.
15 sep 2017
Emerce Hoe organiseer je't? Leiderschap
Rensa
Groothandel
Lees verder…
Dennis van den Hoek
Global lead ecommerce & transformation
AKZONobel

Ontzorgen door goede productinformatie

Veiligheidsinformatie en de juiste documenten
Dennis van den Hoek, Global lead ecommerce & transformation bij AKZONobel, vertelt hoe online informatie een belangrijke rol speelt bij het ontzorgen van klanten.
14 jul 2017
Emerce Omgaan met risico's Klant 'empowerment'
AkzoNobel
Fabrikant
Lees verder…
Allard van Veelen
Marketing Global Spare parts
Vanderlande

Vanderlande gaat ver om B2B-klant verder te helpen

Vergaande personalisatie en maatwerk
Allard van Veelen, destijds verantwoordelijk voor de marketing van 'spare parts' moest bij Vanderlande ver gaan om het grote klanten online naar de zin te maken. Dit past in de digitale trend van steeds verder gaande personalisatie en maatwerk.
14 jul 2017
Emerce Klant 'empowerment'
Vanderlande
Fabrikant
Lees verder…
Michan Katerbarg
Manager Digital & E-Business EMEA
Wavin Group

Uniforme behandeling productinformatie

Kwaliteit moet via alle kanalen hetzelfde zijn
Wavin maakt en verkoopt wereldwijd producten voor distributie van drinkwater en gas, beheer van regen- en afvalwater, verwarming en koeling van gebouwen, elektro, telecom en industrie. Michan Katerbarg maakte keuzes om complexiteit te beheersen en kwaliteit te waarborgen.
14 jul 2017
Emerce Duivelse details
Wavin
Fabrikant
Lees verder…
Dirk-Jan Goudswaard
Manager Marketing
ShipSupport

Weet wat belangrijk is voor de klant

Tijd, moeite en juiste infrastructuur voor data zijn essentieel
IHC verkoopt geen schepen online maar verkoopt via internet wel onderdelen en diensten aan de kopers van schepen gedurende de tijd dat de schepen operationeel zijn (circa 30 jaar).
14 jul 2017
Emerce Duivelse details Datagedreven Nieuw gereedschap
Royal IHC
Fabrikant
Lees verder…
Sybrand Brouwer
Klantreis-organisator & navigator
INDI.nl

Klantreis en volledig klantperspectief centraal bij INDI

Belangrijk om een eigenaar van (online) content aan te wijzen
Sybrand Brouwer heeft een functiebenaming, die al veel zegt. Hij is 'klantreis-organisator & navigator' bij INDI, groothandel in technische onderdelen. Een klant helpen om zijn weg te vinden lijkt niet overbodig met meer dan 450.000 producten. Brouwer deelt zijn ervaringen.
14 jul 2017
Emerce Hoe organiseer je't? Klant 'empowerment'
INDI
Groothandel
Lees verder…

Voor wie?

Onze opdrachtgevers

Calabi heeft in de afgelopen jaren veel B2B bedrijven, in diverse segmenten, geholpen om het gesprek online te versterken.

Daarnaast hebben ze hun reguliere producten- en dienstenpakket uitgebreid met online toepasssingen, waarmee het klantsucces en de omzet is vergroot.

Marketing & sales

Leg vroeg contact en help prospects bij het maken van keuzes.

Product management

Informeer je klanten over mogelijkheden en gebruik van je product.

Klant succes management

Help verschillende soorten klanten om maximaal succesvol te zijn.

Experts & consultants

Digitaliseer je dienstverlening en zet kennis om in concurrentievoordeel.

Channel management

Oefen invloed uit op hoe dealers, agenten en distributeurs verkopen.

Opleidingen

Help klanten of medewerkers blended of online te leren op maat.
Calabi © 2019. Alle rechten voorbehouden.

Calabi
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam
020 68 22 555
info@calabi.nl

1
0