Vanderlande gaat ver om B2B-klant verder te helpen

Vergaande personalisatie en maatwerk
Allard van Veelen, destijds verantwoordelijk voor de marketing van 'spare parts' moest bij Vanderlande ver gaan om het grote klanten online naar de zin te maken. Dit past in de digitale trend van steeds verder gaande personalisatie en maatwerk.

Van Veelen praatte mee tijdens de sessie 'productinformatie' van de expertgroep B2B Digital Commerce en verteldedaar hoe ver Vanderlande moest gaan om het sommige (grote) klanten naar de zin te maken.

“Je móét je B2B-klant verder helpen. Zo hebben sommige grote accounts bij ons zelfs hun eigen productnummers. Daarmee bieden we ze de mogelijkheid om snel en makkelijk het juiste onderdeel te bestellen.”

Lees verder op emerce.nl
Allard van Veelen
Allard van Veelen
Marketing Global Spare parts
Vanderlande

Voor wie?

Opdrachtgevers

Calabi heeft in de afgelopen jaren veel B2B bedrijven, in diverse segmenten, geholpen om het gesprek online te versterken.

Daarnaast hebben ze hun reguliere producten- en dienstenpakket uitgebreid met online toepasssingen, waarmee het klantsucces en de omzet is vergroot.

Marketing & sales

Leg vroeg contact en help prospects bij het maken van keuzes.

Product management

Informeer je klanten over mogelijkheden en gebruik van je product.

Klant succes management

Help verschillende soorten klanten om maximaal succesvol te zijn.

Experts & consultants

Digitaliseer je dienstverlening en zet kennis om in concurrentievoordeel.

Channel management

Oefen invloed uit op hoe dealers, agenten en distributeurs verkopen.

Opleidingen

Help klanten of medewerkers blended of online te leren op maat.
Calabi © 2019. Alle rechten voorbehouden.

Calabi
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam
020 68 22 555
info@calabi.nl

1
0