Vanderlande gaat ver om B2B-klant verder te helpen

Vergaande personalisatie en maatwerk

Allard van Veelen, destijds verantwoordelijk voor de marketing van 'spare parts' moest bij Vanderlande ver gaan om het grote klanten online naar de zin te maken. Dit past in de digitale trend van steeds verder gaande personalisatie en maatwerk.

Van Veelen praatte mee tijdens de sessie 'productinformatie' van de expertgroep B2B Digital Commerce en verteldedaar hoe ver Vanderlande moest gaan om het sommige (grote) klanten naar de zin te maken.

“Je móét je B2B-klant verder helpen. Zo hebben sommige grote accounts bij ons zelfs hun eigen productnummers. Daarmee bieden we ze de mogelijkheid om snel en makkelijk het juiste onderdeel te bestellen.”

Allard van Veelen
Allard van Veelen
Marketing Global Spare parts
Vanderlande

Calabi
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam
020 68 22 555

Calabi © 2024. All rights reserved.
6
1
0