Weet wat belangrijk is voor de klant

Tijd, moeite en juiste infrastructuur voor data zijn essentieel

IHC verkoopt geen schepen online maar verkoopt via internet wel onderdelen en diensten aan de kopers van schepen gedurende de tijd dat de schepen operationeel zijn (circa 30 jaar).

Dirk-Jan Goudswaard praatte mee tijdens een sessie van de expertgroep B2B Digital Commerce van ShoppingTomorrow. Herbert Pesch (Evident) schreef erover op Emerce. In 2017 kwamen bij die sessie al voorlopers in B2B e-commerce bijeen om ervaringen uit te wisselen. Bij deze sessie ging het over het belang van goede content en productinformatie.

Belangrijke aandachtspunten voor digitalisering in B2B

Goudswaard noemt in de video met interviews die ook op YouTube te vinden is (https://youtu.be/aHNBkB2xHqA) drie belangrijke aandachtspunten voor digitalisering:

  1. Weet wat belangrijk is voor de klant
  2. Wees je ervan bewust dat data verzamelen en verrijken veel tijd en moeite kost
  3. Creëer een uitstekende data-infrastructuur
Dirk-Jan Goudswaard
Dirk-Jan Goudswaard
Manager Marketing
ShipSupport

Calabi
Disketteweg 14
1033 NW Amsterdam
020 68 22 555

Calabi © 2024. All rights reserved.
6
1
0