Datagedreven

Data is het nieuwe goud. Of: data is the new oil (of the digital economy). Economist, New York Times schreven over data als de nieuwe olie van de economie.

Wired legde omstandig uit dat de analogie niet klopt. Het is zeker dat data verzamelen makkelijker is geworden online en dat dat vaak waarde oplevert. Om over je klanten te leren, om te verkopen, er zijn vele mogelijkheden.

Maar werken met data, waardevolle dingen doen met data is zeker niet makkelijk. In deze inspiratielijst vertellen B2B aanbieders hoe we succesvol zijn met data.

Eelco Kraefft
Partner
Calabi

Event: Hoe bouw je als B2B organisatie goede leadfunnels? Wegens succes nieuwe datum beschikbaar!

5 November 2020 van 9:00 tot 13:00 in Amsterdam
In augustus hebben wij deze workshop al gehouden, met veel succes. Hierdoor willen wij graag meer mensen de mogelijkheid bieden om deel te nemen aan deze workshop. Ben jij als marketingmanager werkzaam in de B2B en wil je jouw leadfunnels optimaliseren? Dan nodigen we je van harte uit om deze interactieve workshop te volgen op 5 november 2020. Deze ochtend zal in het teken staan van het bouwen van goede leadfunnels voor B2B organisaties. Door de ontwikkelingen op het gebied van COVID-19 bestaat er een kans dat de workshop op een andere datum of online gaat plaatsvinden.
29 sep 2020
Nieuwe vakkennis Datagedreven Lees verder…
Perry van der Weyden
CIO
Rijkswaterstaat (RWS)

Perry van der Weyden versnelt digitale ontwikkeling RWS

CIO van 2019 wegens digitale prestaties bij Rijkswaterstaat
Van der Weyden kreeg de CIO of the Year Award 2019 vanwege zijn doorslaggevende rol in de digitale ontwikkeling van Rijkswaterstaat.
31 dec 2019
In de prijzen Datagedreven Platform
Overheid
Lees verder…
Michiel Jansen
Global CRO Lead in Digital Marketing
LeasePlan Digital

Meer deals voor Leaseplan Digital

De praktijk van een conversiespecialist
Conversiespecialist Michiel Jansen vertelt hoe hij bij Leaseplan Digital handen en voeten geeft aan 'fact-based' werken in online marketing.
4 okt 2019
Calabi Modellen & methodes Datagedreven Nieuwe vakkennis
Leaseplan Digital
Lees verder…
Dirk-Jan Goudswaard
Manager Marketing
ShipSupport

Weet wat belangrijk is voor de klant

Tijd, moeite en juiste infrastructuur voor data zijn essentieel
IHC verkoopt geen schepen online maar verkoopt via internet wel onderdelen en diensten aan de kopers van schepen gedurende de tijd dat de schepen operationeel zijn (circa 30 jaar).
14 jul 2017
Emerce Duivelse details Datagedreven Nieuw gereedschap
Royal IHC
Fabrikant
Lees verder…

Voor wie?

Opdrachtgevers

Calabi heeft in de afgelopen jaren veel B2B bedrijven, in diverse segmenten, geholpen om het gesprek online te versterken.

Daarnaast hebben ze hun reguliere producten- en dienstenpakket uitgebreid met online toepasssingen, waarmee het klantsucces en de omzet is vergroot.

Marketing & sales

Leg vroeg contact en help prospects bij het maken van keuzes.

Product management

Informeer je klanten over mogelijkheden en gebruik van je product.

Klant succes management

Help verschillende soorten klanten om maximaal succesvol te zijn.

Experts & consultants

Digitaliseer je dienstverlening en zet kennis om in concurrentievoordeel.

Channel management

Oefen invloed uit op hoe dealers, agenten en distributeurs verkopen.

Opleidingen

Help klanten of medewerkers blended of online te leren op maat.
Calabi © 2019. Alle rechten voorbehouden.

Calabi
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam
020 68 22 555
info@calabi.nl

1
0