Ontzorgen door goede productinformatie

Veiligheidsinformatie en de juiste documenten
Dennis van den Hoek, Global lead ecommerce & transformation bij AKZONobel, vertelt hoe online informatie een belangrijke rol speelt bij het ontzorgen van klanten.

In de bijeenkomst van de expertgroep B2B Digital Commerce over productinformatie zegt Dennis van den Hoek:

“Wij verkopen onder andere verfsoorten die bij verkeerd gebruik risico’s kunnen opleveren. We helpen onze klanten door hierbij speciale veiligheidsinformatie aan te bieden en de juiste documenten te leveren.”

Kortom: je ontzorgt je klanten door goede productinformatie te bieden.

Lees verder op emerce.nl
Dennis van den Hoek
Dennis van den Hoek
Global lead ecommerce & transformation
AKZONobel

Voor wie?

Onze opdrachtgevers

Calabi heeft in de afgelopen jaren veel B2B bedrijven, in diverse segmenten, geholpen om het gesprek online te versterken.

Daarnaast hebben ze hun reguliere producten- en dienstenpakket uitgebreid met online toepasssingen, waarmee het klantsucces en de omzet is vergroot.

Marketing & sales

Leg vroeg contact en help prospects bij het maken van keuzes.

Product management

Informeer je klanten over mogelijkheden en gebruik van je product.

Klant succes management

Help verschillende soorten klanten om maximaal succesvol te zijn.

Experts & consultants

Digitaliseer je dienstverlening en zet kennis om in concurrentievoordeel.

Channel management

Oefen invloed uit op hoe dealers, agenten en distributeurs verkopen.

Opleidingen

Help klanten of medewerkers blended of online te leren op maat.
Calabi © 2019. Alle rechten voorbehouden.

Calabi
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam
020 68 22 555
info@calabi.nl

1
0