De 9 leerpunten van Bidfood

Beginnen bij interne cultuur en processen, niet met techniek

Bidfood werd eerst van fysieke groothandel een webshop. Nu is Bidfood bezig een platform te worden dat zich openstelt voor aanbod van derden. Anouk Beeren gaf bij Bidfood leiding aan de transformatie(s) en wist daarbij veel mensen te inspireren.

Lees verder na de afbeeldingDe 9 leerpunten van Bidfood

In het artikel o.a. 9 punten die Anouk Beeren als leerpunten noemt. Hieronder vermelden we er drie:

  1. Echte verandering start bij de interne cultuur en processen van je bedrijf, niet bij de techniek die je gaat implementeren.
  2. Sta werkelijk open voor ontwikkelingen in de (online)wereld. Wees er continu alert op wat ze betekenen voor je organisatie en maak vervolgens keuzes.
  3. Kijkt niet te veel naar de concurrentie, maar kijk breder: naar andere bedrijven en sectoren. Zoek naar innovaties die bij jou passen en vertaal die naar je eigen onderneming. Kopieer niet simpelweg wat je concurrent doet.

Dit waren maar drie van de negen leerpunten. Wil je ze allemaal bekijken dan is het zaak het magazine zelf te bemachtigen of bekijk het artikel online.

Anouk Beeren is eind 2019 vertrokken bij Bidfood en werkt nu als directeur Cross Channel bij Intergamma.

Downloads

Downloads zijn alleen beschikbaar als u bent ingelogd. Log graag in of maak een account aan.
Algemene Voorwaarden Calabi 2020

Calabi
Disketteweg 14
1033 NW Amsterdam
020 68 22 555

Calabi © 2024. All rights reserved.
6
1
0