In augustus hebben wij deze workshop al gehouden, met veel succes. Hierdoor willen wij graag meer mensen de mogelijkheid bieden om deel te nemen aan deze workshop. Ben jij als marketingmanager werkzaam in de B2B en wil je jouw leadfunnels optimaliseren? Dan nodigen we je van harte uit om deze interactieve workshop te volgen op 5 november 2020. Deze ochtend zal in het teken staan van het bouwen van goede leadfunnels voor B2B organisaties. Door de ontwikkelingen op het gebied van COVID-19 bestaat er een kans dat de workshop op een andere datum of online gaat plaatsvinden.
Verkopers met affiniteit betrekken en succes uitbouwen
Royal Brinkman is een B2B aanbieder koos er voor te gaan verkopen via een webshop in meer dan 23 landen. Bij zo'n ingrijpende verandering in de verkoop vraag je je af hoe bestaande verkopers daar tegenover stonden.
Grote B2B bedrijven bieden breed speelveld voor digitaal talent
Sjoerd Sipkema, bij technische groothandel Technische Unie al vroeg bezig met verkoop via een webshop, vindt dat grote B2B spelers veel te bieden hebben aan digitaal talent.
Alleen diepgaande verandering zorgt dat je gaat overleven
Fred van der Sluijs was bij groothandel Rensa al vroeg bezig met digitale transformatie en heeft er uitgesproken ideeën over. Diepgaande verandering is nodig, als je als C-level niet al bezig bent ben je al geruime tijd kansloos, de laag onder het C-level maakt nu het verschil.
Belangrijk om een eigenaar van (online) content aan te wijzen
Sybrand Brouwer heeft een functiebenaming, die al veel zegt. Hij is 'klantreis-organisator & navigator' bij INDI, groothandel in technische onderdelen. Een klant helpen om zijn weg te vinden lijkt niet overbodig met meer dan 450.000 producten. Brouwer deelt zijn ervaringen.
Industriële dienstverlener Eriks koos er voor om eerst op afstand te starten. Floris Jan Cuypers gaf leiding aan Zamro, dat los van Eriks werd ontwikkeld. Inmiddels is een nieuw bedrijfsonderdeel opgericht waar alle digitale services voor de hele groep in gebundeld worden.
Beginnen bij interne cultuur en processen, niet met techniek
Bidfood werd eerst van fysieke groothandel een webshop. Nu is Bidfood bezig een platform te worden dat zich openstelt voor aanbod van derden. Anouk Beeren gaf bij Bidfood leiding aan de transformatie(s) en wist daarbij veel mensen te inspireren.
8 jul 2017 Digital Transformers Awards Platform In de prijzen