Michiel Jansen
Global CRO Lead in Digital Marketing
LeasePlan Digital

Interview: Meer deals voor Leaseplan Digital

Fascinerende (en soms een beetje nerdy) dingen die een conversiespecialist vaak moet uitleggen
Michiel Jansen is een ervaren online marketeer, de laatste jaren bij Leaseplan Digital. Daar houdt hij zich vooral bezig met het optimaliseren van conversie. Meer zakelijke deals sluiten dus. Hij is gewend om minder gespecialiseerde collega's en bazen uit te leggen welke keuzes er moeten worden gemaakt en waarom. In dit interview komen acht vragen aan bod over A/B testen en andere manieren van 'fact-based' werken in online marketing.
4 okt 2019
Calabi E-commerce
Leaseplan Digital
Lees verder…
Hans Molenaar
Directeur
Beeckestijn Business School

Nieuwe vaardigheden voor de online marketeer

Interview Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School en oud-voorzitter van het PIM
Hans Molenaar is directeur van Beeckestijn Business School. Zeker 1.000 mensen volgen er jaarlijks opleidingen op het gebied van online marketing, online communicatie, customer management & customer data. Hans heeft zelf een sales achtergrond en hamert op de praktische toepasbaarheid. Eelco Kraefft van Calabi sprak met hem over kennis en vaardigheden die B2B marketeers nodig hebben in een digitale wereld en de verhouding tussen marketing en sales.
25 jun 2019
E-commerce
Beeckestijn Business School
Tailor Steel
Lees verder…
Perry van Beek
LinkedIn Social Selling Expert
Social.ONE

Het nieuwe verkopen: online maar niet minder persoonlijk

Interview met social selling en Linkedin expert Perry van Beek
Perry van Beek was zelf jarenlang actief in de verkoop en commercie bij B2B bedrijven die nationaal en internationaal opereerden. In de afgelopen verdiepte hij zich vooral in Linkedin en meer in het algemeen in het fenomeen 'social selling'. Hij adviseert en spreekt daarover en is auteur van Linkedin Navigator for Dummies.
25 jun 2019
E-commerce Lees verder…
Rob Helderman
E-commerce manager
Royal Brinkman

E-commerce voor de professionele teler

Verkopers met affiniteit betrekken en succes uitbouwen
Royal Brinkman is een B2B aanbieder koos er voor te gaan verkopen via een webshop in meer dan 23 landen. Bij zo'n ingrijpende verandering in de verkoop vraag je je af hoe bestaande verkopers daar tegenover stonden.
15 sep 2017
Emerce E-commerce Hoe organiseer je't?
Royal Brinkman
Groothandel
Lees verder…
Sjoerd Sipkema
Technische Unie
Manager B2B e-commerce

Het juiste talent aantrekken

Grote B2B bedrijven bieden breed speelveld voor digitaal talent
Sjoerd Sipkema, bij technische groothandel Technische Unie al vroeg bezig met verkoop via een webshop, vindt dat grote B2B spelers veel te bieden hebben aan digitaal talent.
15 sep 2017
Emerce Nieuwe vakkennis E-commerce
Technische Unie
Groothandel
Lees verder…

Voor wie?

Opdrachtgevers

Calabi heeft in de afgelopen jaren veel B2B bedrijven, in diverse segmenten, geholpen om het gesprek online te versterken.

Daarnaast hebben ze hun reguliere producten- en dienstenpakket uitgebreid met online toepasssingen, waarmee het klantsucces en de omzet is vergroot.

Marketing & sales

Leg vroeg contact en help prospects bij het maken van keuzes.

Product management

Informeer je klanten over mogelijkheden en gebruik van je product.

Klant succes management

Help verschillende soorten klanten om maximaal succesvol te zijn.

Experts & consultants

Digitaliseer je dienstverlening en zet kennis om in concurrentievoordeel.

Channel management

Oefen invloed uit op hoe dealers, agenten en distributeurs verkopen.

Opleidingen

Help klanten of medewerkers blended of online te leren op maat.
Calabi © 2019. Alle rechten voorbehouden.

Calabi
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam
020 68 22 555
info@calabi.nl

1
0