In augustus hebben wij deze workshop al gehouden, met veel succes. Hierdoor willen wij graag meer mensen de mogelijkheid bieden om deel te nemen aan deze workshop. Ben jij als marketingmanager werkzaam in de B2B en wil je jouw leadfunnels optimaliseren? Dan nodigen we je van harte uit om deze interactieve workshop te volgen op 5 november 2020. Deze ochtend zal in het teken staan van het bouwen van goede leadfunnels voor B2B organisaties. Door de ontwikkelingen op het gebied van COVID-19 bestaat er een kans dat de workshop op een andere datum of online gaat plaatsvinden.
CIO van het jaar 2018 door snelle, succesvolle transformatie
Sprangers werd CIO van het jaar 2018 wegens zijn cruciale rol in de digitale ontwikkeling van zijn bedrijf. De keuze viel op hem omdat hij radicale veranderingen doorvoerde vanuit nieuwe technologische mogelijkheden.
28 nov 2018 Emerce Hoe organiseer je't? Nieuwe technologie Leiderschap
Jaya Baloo is een van de professionals die wordt genoemd in het artikel over 'nieuwe helden' in het FD, dat zijn mensen die zich bezighouden met digitale transformatie en deel uitmaken van de hoogste bestuurslaag.
Beerwulf is een kleine fabrikant van bier die niet alleen B2B via de supermarkt verkoopt maar ook direct aan de consument. Op de website worden ook thuistaps aangeboden voor directe verkoop.
16 nov 2018 Digital Transformers Awards Klant 'empowerment' Businessmodel
Verkopers met affiniteit betrekken en succes uitbouwen
Royal Brinkman is een B2B aanbieder koos er voor te gaan verkopen via een webshop in meer dan 23 landen. Bij zo'n ingrijpende verandering in de verkoop vraag je je af hoe bestaande verkopers daar tegenover stonden.
Grote B2B bedrijven bieden breed speelveld voor digitaal talent
Sjoerd Sipkema, bij technische groothandel Technische Unie al vroeg bezig met verkoop via een webshop, vindt dat grote B2B spelers veel te bieden hebben aan digitaal talent.
Alleen diepgaande verandering zorgt dat je gaat overleven
Fred van der Sluijs was bij groothandel Rensa al vroeg bezig met digitale transformatie en heeft er uitgesproken ideeën over. Diepgaande verandering is nodig, als je als C-level niet al bezig bent ben je al geruime tijd kansloos, de laag onder het C-level maakt nu het verschil.
Flamco, onderdeel van Aalberts Industries, ontwikkelt en verkoopt onderdelen voor verwarmings-, ventilatie- en airconditioningsinstallaties. Gabor Huszar hielp een visie ontwikkelen en uitdragen, waardoor er houvast was in de organisatie.
Dennis van den Hoek, Global lead ecommerce & transformation bij AKZONobel, vertelt hoe online informatie een belangrijke rol speelt bij het ontzorgen van klanten.
14 jul 2017 Emerce Omgaan met risico's Klant 'empowerment'
Allard van Veelen, destijds verantwoordelijk voor de marketing van 'spare parts' moest bij Vanderlande ver gaan om het grote klanten online naar de zin te maken. Dit past in de digitale trend van steeds verder gaande personalisatie en maatwerk.